Automatické příjmání / odesílání v Microsoft Office Outlook

 

Určitě jste si už všimli, jak otravné je ve vašem emailovém klientovi Microsoft Office Outlook neustále klikat na tlačítko Odeslat a přijmout abyste zjistili, zda vám někdo poslal email. Proč si to kapku neusnadnit a nenechat tuto otravnou činnost přímo aplikaci Outlook? Nevíte jak? Ukážeme vám to!

Příklad jak nastavit automatické příjmání a odesílání zpráv v určitém vámi zvoleném časovém intervalu vám teď názorně ukáži na Microsoft Office Outlook 2007. Tento postup je hodně podobný i u ostatních verzí Outlooku.

Nejprve si spustíme samotnou aplikaci Microsoft Office Outlook 2007. Poté vybereme z horní lišty Nástroje, kde po rozbalení nabídky klikneme na Možnosti

Zobrazení možností
V nově otevřeném okně klikneme na kartu Nastavení pošty a pak v sekci Odeslat a přijmout klikneme na tlačitko Odeslat a přijmout…

Zobrazení položky Odeslat a přijmout...

Nyní se už blížíme do finále. V okně co se vám nyní otevřelo si v sekci Nastavení pro skupinu Všechny účty, zaškrtněte funkci Naplánovat automatické odesílání a příjem vždy po X minutách (tak aby měla fajfku, dle vzoru na obrázku), kde X bude vámi zvolený časový interval, kdy proběhne pravidelně příjem a odeslání pošty. Pak už klikněte jen na tlačítko Zavřít.

Skupiny pro odesílání a příjmání

No a to je vše. Tento postup byl sice názorně vysvětlován pomocí Microsoft Office Outlook 2007 ale hodně podobný je i u starších verzí Outlooku.

Napsat komentář